Draft 2017 - Page 33 - NFL UK Forums
NFL UK Mobile Logo
Go Back   NFL UK Forums > National Football League > NFL season

  #321  
Old 28.04.2017, 01:50 AM
BuffaloG's Avatar
BuffaloG BuffaloG is offline
All Pro
 
Join Date: 12.10.2014
Posts: 4,496
Default

OJ Howard?
Reply With Quote
  #322  
Old 28.04.2017, 01:51 AM
goodkarma84's Avatar
goodkarma84 goodkarma84 is offline
GOAT
 
Join Date: 15.09.2008
Posts: 27,926
Default

Quote:
Originally Posted by RichardCunliffe View Post
Thought they'd go offense to help Palmer tbh.

Wonder if a team gets nervous and jumps up for one. I'm starting to wonder at what point Jerry tries to move up for Hooker, although I think they've decided they will stay put regardless.

they have some nice weapon and WRs are gone, TE was a maybe.

will be interesting to see what kind of season Palmer has.

Jerry is always looking to cause a splash.
Reply With Quote
  #323  
Old 28.04.2017, 01:51 AM
Sneddon11's Avatar
Sneddon11 Sneddon11 is offline
All Pro
 
Join Date: 02.04.2013
Posts: 2,038
Default

Quote:
Originally Posted by Corvus corax View Post
We're pretty much going to have our pick of pass rushers. Be tough not to take one. I kinda want Dalvin Cook though, I'm not high on our running back group.
Yep we should do, will depend how they have them graded as you know if we have a few graded similarly Ozzie's gonna look to drop back to early 20s

Can deffo see the appeal of Cook, not in love with our RBs but like them enough to not want to use a 1st rounder to get one, would be a wasted pick imo (much like if we were to take Hooker)
Reply With Quote
  #324  
Old 28.04.2017, 01:51 AM
RichardCunliffe's Avatar
RichardCunliffe RichardCunliffe is offline
Hall of Fame
 
Join Date: 13.09.2006
Posts: 18,297
Default

Quote:
Originally Posted by boknows34 View Post
Mayock's final mock had him dropping to 21.
Interesting, what's he heard............
Reply With Quote
  #325  
Old 28.04.2017, 01:54 AM
Corvus corax's Avatar
Corvus corax Corvus corax is offline
MVP
 
Join Date: 01.10.2007
Posts: 6,839
Default

Quote:
Originally Posted by Sneddon11 View Post
Yep we should do, will depend how they have them graded as you know if we have a few graded similarly Ozzie's gonna look to drop back to early 20s

Can deffo see the appeal of Cook, not in love with our RBs but like them enough to not want to use a 1st rounder to get one, would be a wasted pick imo (much like if we were to take Hooker)
How about Reuben Foster? Be a nice pairing him and CJ Mosley.
Reply With Quote
  #326  
Old 28.04.2017, 01:55 AM
RichardCunliffe's Avatar
RichardCunliffe RichardCunliffe is offline
Hall of Fame
 
Join Date: 13.09.2006
Posts: 18,297
Default

As a Cowboys fan I'm ok with that Eagles pick, rather him than McCaffrey (a popular pick) for sure.
Reply With Quote
  #327  
Old 28.04.2017, 01:56 AM
goodkarma84's Avatar
goodkarma84 goodkarma84 is offline
GOAT
 
Join Date: 15.09.2008
Posts: 27,926
Default

i feel a LB for the Colts but hope they start a run on those OTs, clearing them out before our pick.
Reply With Quote
  #328  
Old 28.04.2017, 01:57 AM
goodkarma84's Avatar
goodkarma84 goodkarma84 is offline
GOAT
 
Join Date: 15.09.2008
Posts: 27,926
Default

Quote:
Originally Posted by RichardCunliffe View Post
As a Cowboys fan I'm ok with that Eagles pick, rather him than McCaffrey (a popular pick) for sure.

saves post for when he hits QB
Reply With Quote
  #329  
Old 28.04.2017, 01:58 AM
Sneddon11's Avatar
Sneddon11 Sneddon11 is offline
All Pro
 
Join Date: 02.04.2013
Posts: 2,038
Default

Quote:
Originally Posted by Corvus corax View Post
How about Reuben Foster? Be a nice pairing him and CJ Mosley.
I like Foster a lot and would be a pick I'd be happy with. But for me we had to go pass rush/WR in the first round and the way the boards gone means it should be pass rush
Reply With Quote
  #330  
Old 28.04.2017, 01:58 AM
RichardCunliffe's Avatar
RichardCunliffe RichardCunliffe is offline
Hall of Fame
 
Join Date: 13.09.2006
Posts: 18,297
Default

Quote:
Originally Posted by goodkarma84 View Post
saves post for when he hits QB
Haha, yep. He'll be Reggie White Mk II now.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +0. The time now is 02:03 AM.